video hardware solution with update rom

Discussion in 'Ramos' started by tiriclon, Feb 20, 2013.

Remove Advertisements
  1. tiriclon

tiriclon Member

Trophy Points:
    2
    Tablet:
    Window N101 + Ramos W30 HD + M8pro
    Phone:
    Samsung Galaxy S2 GT-I9100 + I
    TV Stick:
    no
    http://www.ramos.com.cn/download.php?action=view&id=385
    pues muy buena

Bueno, instalada la rom tengo que comentar, que funciona la aplicación youtube, videos HD en el almacenamiento interno tambien funionan. El reproductor de video informa de que reproduce video en HD con decodificación por H/W.
    No se apaga la wifi al apagar la pantalla,. (por si queda descargando algo)
    La he roteado, he reinstaldo mis aplicaciones con Titanium y ya está totalmente operativa.

Tengo la sensación de que va algo más rapida que antes, la wifi, SI alcanza más, ya que a misma distancia me da una raya más, (me desplazaré para ver donde alcalza), viene LIMPIA de porralla china.

Problemas a la actualización:
    - He bajado la rom y no conseguia instalarla en la MICROSD, 8gb, tras mucho pelear y no conseguir instalarla , he copiado la rom de la carpeta donde estaba al escritorio, HE CAMBIADO LA MICROSD por otra de 4gb y a la primera, instalada la rom en la micro.
    - 4.0.4
    - ningun problea más.

Todo muy facil, sencillo,

saludos

Imágenes Adjuntas
    [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG]

Mig likes this.
  2. Piers

Piers Staff Member Administrator

Trophy Points:
    67
    Tablet:
    See signature
    Phone:
    See signature
    TV Stick:
    See signature
    And the translation since the majority don't speak Spanish

"Well, installed the rom I have to comment that the application works youtube, HD video on internal storage funionan also. The video player that plays video reports in HD decoding by H / W. It turns off the wifi to turn off the screen. (if it is downloading something) I've roteado I reinstaldo my apps with Titanium and is already fully operational. I have the feeling that something is going faster than before, the wifi, if it reaches more, since it gives me a dash away again (desplazaré me to see where alcalza) Chinese porralla comes clean. Problems with the update: - I downloaded the rom and could not install it on the microSD, 8GB, after much fighting and not getting install, I copied the rom of the folder where the desk was, I changed the another 4GB microSD and first installed the rom in the micro. - 4.0.4 - problea any more. All very easy, simple"

Remove Advertisements